Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy I Stuchlíková, T Janík, Z Beneš, M Bílek, K Brücknerová, M Černochová, ... Masarykova univerzita, 2015 | 95 | 2015 |
Metody a formy výuky: hospitační arch V Žák Národní ústav pro vzdělávání, 2012 | 47 | 2012 |
Zjišťování parametrů kvality výuky fyziky V Žák Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2006 | 21 | 2006 |
Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice: analýza a porovnání S Janoušková, V Žák, M Rusek Studia paedagogica 24 (3), [93]-109, 2019 | 18 | 2019 |
The scientific thinking and reasoning framework and its applicability to manufacturing and services firms in natural sciences S Janoušková, L Pyskatá Rathouská, V Žák, ES Urválková Research in Science & Technological Education 41 (2), 653-674, 2023 | 12 | 2023 |
Fyzikální úlohy pro střední školy: sbírka úloh pro přípravu k nové maturitě V Žák Prometheus, 2011 | 12 | 2011 |
Mají dívky a chlapci rozdílné postoje k fyzice a zájem o ni? Co s tím? M Kekule, V Žák Pedagogická orientace 19 (3), 65–88-65–88, 2009 | 10 | 2009 |
Didaktika fyziky včera, dnes a zítra L Dvořák, M Kekule, V Žák Oborové didaktiky: vývoj–stav–perspektivy (123–157). Brno: Masarykova univerzita, 2015 | 9 | 2015 |
Výzkum v oblasti fyzikálního vzdělávání–co, proč a jak L Dvořák, M Kekule, V Žák Československý časopis pro fyziku 62 (5-6), 325-330, 2012 | 6 | 2012 |
Physics curriculum in upper secondary schools: What leading physicists want V Žák, P Kolář Science Education 107 (3), 677-712, 2023 | 5 | 2023 |
Kvalita výuky fyziky dvojí perspektivou− porovnání pohledů výzkumníka a učitele V Žák Pedagogika 64 (1), 66-80, 2014 | 5 | 2014 |
Postoje žáků k výuce fyziky v České republice–vybrané výsledky M Kekule, V Žák Scientia in educatione 1 (1), 51-71, 2010 | 5 | 2010 |
Jak to vidí žáci M Kekule, R Pöschl, V Žák DVOŘÁK, l. Lze učit fyziku zajímavěji a lépe, 13-50, 2008 | 5 | 2008 |
Metody sběru dat využívané didaktikou fyziky v mezinárodním prostředí V Žák Scientia in educatione 7 (2), 18-33, 2016 | 4 | 2016 |
Síly působící na matematické kyvadlo na 7+ 1 způsob V Žák Matematika–Fyzika–Informatika 25 (4), 266–276-266–276, 2016 | 4 | 2016 |
Historický vývoj pojetí didaktiky fyziky v České republice V Žák Pedagogická orientace 24 (2), 222–243-222–243, 2014 | 4 | 2014 |
The quality of physics teaching− cases of teaching over time and in space by three teachers V Žák Orbis scholae 8 (2), 61-82, 2014 | 4* | 2014 |
Důvody, proč se čeští žáci učí fyziku V Žák Pedagogika, roč 59, 269-282, 2009 | 4 | 2009 |
Zahraniční standardizované nástroje pro zjišťování zpětné vazby z výuky přírodních věd M Kekule, V Žák Smíšený design v pedagogickém výzkumu, 149-156, 2001 | 4 | 2001 |
Physicists as key players in developing a new physics curriculum V Žák, P Kolář AIP Conference Proceedings 2152 (1), 2019 | 3 | 2019 |