Follow
Vojtěch Žák
Vojtěch Žák
Unknown affiliation
Verified email at mff.cuni.cz
Title
Cited by
Cited by
Year
Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy
I Stuchlíková, T Janík, Z Beneš, M Bílek, K Brücknerová, M Černochová, ...
Masarykova univerzita, 2015
952015
Metody a formy výuky: hospitační arch
V Žák
Národní ústav pro vzdělávání, 2012
472012
Zjišťování parametrů kvality výuky fyziky
V Žák
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, 2006
212006
Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice: analýza a porovnání
S Janoušková, V Žák, M Rusek
Studia paedagogica 24 (3), [93]-109, 2019
182019
The scientific thinking and reasoning framework and its applicability to manufacturing and services firms in natural sciences
S Janoušková, L Pyskatá Rathouská, V Žák, ES Urválková
Research in Science & Technological Education 41 (2), 653-674, 2023
122023
Fyzikální úlohy pro střední školy: sbírka úloh pro přípravu k nové maturitě
V Žák
Prometheus, 2011
122011
Mají dívky a chlapci rozdílné postoje k fyzice a zájem o ni? Co s tím?
M Kekule, V Žák
Pedagogická orientace 19 (3), 65–88-65–88, 2009
102009
Didaktika fyziky včera, dnes a zítra
L Dvořák, M Kekule, V Žák
Oborové didaktiky: vývoj–stav–perspektivy (123–157). Brno: Masarykova univerzita, 2015
92015
Výzkum v oblasti fyzikálního vzdělávání–co, proč a jak
L Dvořák, M Kekule, V Žák
Československý časopis pro fyziku 62 (5-6), 325-330, 2012
62012
Physics curriculum in upper secondary schools: What leading physicists want
V Žák, P Kolář
Science Education 107 (3), 677-712, 2023
52023
Kvalita výuky fyziky dvojí perspektivou− porovnání pohledů výzkumníka a učitele
V Žák
Pedagogika 64 (1), 66-80, 2014
52014
Postoje žáků k výuce fyziky v České republice–vybrané výsledky
M Kekule, V Žák
Scientia in educatione 1 (1), 51-71, 2010
52010
Jak to vidí žáci
M Kekule, R Pöschl, V Žák
DVOŘÁK, l. Lze učit fyziku zajímavěji a lépe, 13-50, 2008
52008
Metody sběru dat využívané didaktikou fyziky v mezinárodním prostředí
V Žák
Scientia in educatione 7 (2), 18-33, 2016
42016
Síly působící na matematické kyvadlo na 7+ 1 způsob
V Žák
Matematika–Fyzika–Informatika 25 (4), 266–276-266–276, 2016
42016
Historický vývoj pojetí didaktiky fyziky v České republice
V Žák
Pedagogická orientace 24 (2), 222–243-222–243, 2014
42014
The quality of physics teaching− cases of teaching over time and in space by three teachers
V Žák
Orbis scholae 8 (2), 61-82, 2014
4*2014
Důvody, proč se čeští žáci učí fyziku
V Žák
Pedagogika, roč 59, 269-282, 2009
42009
Zahraniční standardizované nástroje pro zjišťování zpětné vazby z výuky přírodních věd
M Kekule, V Žák
Smíšený design v pedagogickém výzkumu, 149-156, 2001
42001
Physicists as key players in developing a new physics curriculum
V Žák, P Kolář
AIP Conference Proceedings 2152 (1), 2019
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20