Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny6 článků
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Christopher Y. OlivolaAssociate Professor of Marketing, Tepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityE-mailová adresa ověřena na: cmu.edu
- Rourke O'BrienYale UniversityE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Daniel M. OppenheimerE-mailová adresa ověřena na: cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Eesha SharmaAssistant Professor, San Diego State UniversityE-mailová adresa ověřena na: sdsu.edu
- Sangeet KhemlaniNavy Center for Applied Research in Artificial Intelligence, US Naval Research LaboratoryE-mailová adresa ověřena na: nrl.navy.mil
Sledovat
Abigail B. Sussman
University of Chicago Booth School of Business
E-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu - Domovská stránka