Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamE-mailová adresa ověřena na: uva.nl
- Bob Fennisprofessor of consumer behavior, university of groningenE-mailová adresa ověřena na: rug.nl
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamE-mailová adresa ověřena na: vu.nl
- Enny DasRadboud University NijmegenE-mailová adresa ověřena na: let.ru.nl
- Ad PruynHoogleraar ConsumentenpsychologieE-mailová adresa ověřena na: utwente.nl
- Ed TanUniversity of CopenhagenE-mailová adresa ověřena na: uva.nl
- Peter Lewinski, PhDThe University of Chicago Booth School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- Iris van OoijenAssistant ProfessorE-mailová adresa ověřena na: bsi.ru.nl
- Eva A. van ReijmersdalAssociate Professor of Persuasive CommunicationE-mailová adresa ověřena na: uva.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamE-mailová adresa ověřena na: uva.nl