Follow
Blanka Pravdová
Blanka Pravdová
Učitel naživo
Verified email at ucitelnazivo.cz
Title
Cited by
Cited by
Year
Já jako učitel: profesní sebepojetí studenta učitelství
B Pravdová
Masarykova univerzita nakladatelství, 2015
452015
Já jako učitelka: profesní sebepojetí studentky učitelství v posledním ročníku pregraduální přípravy
B Pravdová
Pedagogická orientace 23 (2), 174–194-174–194, 2013
172013
Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
V Švec, J Nehyba, P Svojanovský, J Lawley, R Šíp, E Minaříková, ...
Masarykova univerzita, 2016
162016
Determinanty účinnosti učitelských praxí
V Švec, P Svojanovský, B Pravdová, K Lojdová, B Šimůnková, ...
Masarykova univerzita, 2016
132016
Znalostní báze učitelství
V Švec, J Krátká, K Cásková, J Jakešová, J Jašková, P Koubek, ...
Masarykova univerzita, 2015
92015
Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge
V Švec, J Nehyba, P Svojanovský, J Lawley, R Šíp, E Minaříková, ...
Brno: MUNIPress, 2017
72017
Učitel v teorii a praxi
V Švec, J Bradová, H Horká, J Jašková, P Vystrčil Marková, H Medvedová, ...
Masarykova univerzita, 2013
72013
Chtěná a nechtěná profesní Já studentů 2. ročníku pedagogické fakulty
B Pravdová
Pedagogika 65 (2), 163-176, 2015
62015
Učitelské praxe–současné poznatky a perspektivy
V Švec, K Lojdová, B Pravdová
Masarykova univerzita, 2016
52016
Od dětského snu k vlastnímu pojetí výuky: proces utváření profesního sebepojetí studentů učitelství
B Pravdová
Švec, V., Bradová, J. & kol.(2013). Učitel v teorii a praxi. Brno …, 2013
52013
Profesní sebepojetí studenta učitelství
B Pravdová
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2015
32015
Professional Self-concept of pre-service teacher
B Pravdová
International Multidisciplinary Scientific Conference On Social Sciences And …, 2015
32015
Utváření profesního sebepojetí učitele jako součást kurikula studijního programu učitelství
BV Pravdová
Pedagogika 72 (2), 2022
22022
Nová koncepce pedagogických praxí na PdF MU v Brně: Výzvy a očekávání
B Pravdová
12013
OD SUMATIVNÍHO HODNOCENÍ K FORMATIVNÍMU: KOMPETENČNÍ RÁMEC STUDENTA UČITELSTVÍ FROM A SUMMATIVE ASSESSMENT TO A FORMATIVE ONE: A COMPETENCY FRAMEWORK OF AN PRE‑SERVICE TEACHER
BV Pravdová
NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM, 144, 2021
2021
Píšová, M., Hanušová, S., Kostková, K., Janíková, V., Najvar, P., Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků)
B Pravdová
ORBIS SCHOLAE 9 (3), 157-159, 2018
2018
An Anthology of Selected Papers from the Conference Teaching Practice–Current Knowledge and Perspectives
V Švec, K Lojdová, B Pravdová
Masarykova univerzita, 2016
2016
Reflektované praxe: mezi žitou zkušeností a vyprázdněným pojmem
B Pravdová, P Svojanovský
2015
Metaphors in the tacit dimension of student teachers’ subjective theories
P Svojanovský, J Nehyba, V Švec, B Pravdová, J Lanc
2015
My teacher self: Professional self-concept of a student teacher
B Pravdová
Masaryk University Press, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20