Já jako učitel: profesní sebepojetí studenta učitelství B Pravdová Masarykova univerzita nakladatelství, 2015 | 45 | 2015 |
Já jako učitelka: profesní sebepojetí studentky učitelství v posledním ročníku pregraduální přípravy B Pravdová Pedagogická orientace 23 (2), 174–194-174–194, 2013 | 17 | 2013 |
Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi V Švec, J Nehyba, P Svojanovský, J Lawley, R Šíp, E Minaříková, ... Masarykova univerzita, 2016 | 16 | 2016 |
Determinanty účinnosti učitelských praxí V Švec, P Svojanovský, B Pravdová, K Lojdová, B Šimůnková, ... Masarykova univerzita, 2016 | 13 | 2016 |
Znalostní báze učitelství V Švec, J Krátká, K Cásková, J Jakešová, J Jašková, P Koubek, ... Masarykova univerzita, 2015 | 9 | 2015 |
Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge V Švec, J Nehyba, P Svojanovský, J Lawley, R Šíp, E Minaříková, ... Brno: MUNIPress, 2017 | 7 | 2017 |
Učitel v teorii a praxi V Švec, J Bradová, H Horká, J Jašková, P Vystrčil Marková, H Medvedová, ... Masarykova univerzita, 2013 | 7 | 2013 |
Chtěná a nechtěná profesní Já studentů 2. ročníku pedagogické fakulty B Pravdová Pedagogika 65 (2), 163-176, 2015 | 6 | 2015 |
Učitelské praxe–současné poznatky a perspektivy V Švec, K Lojdová, B Pravdová Masarykova univerzita, 2016 | 5 | 2016 |
Od dětského snu k vlastnímu pojetí výuky: proces utváření profesního sebepojetí studentů učitelství B Pravdová Švec, V., Bradová, J. & kol.(2013). Učitel v teorii a praxi. Brno …, 2013 | 5 | 2013 |
Profesní sebepojetí studenta učitelství B Pravdová Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2015 | 3 | 2015 |
Professional Self-concept of pre-service teacher B Pravdová International Multidisciplinary Scientific Conference On Social Sciences And …, 2015 | 3 | 2015 |
Utváření profesního sebepojetí učitele jako součást kurikula studijního programu učitelství BV Pravdová Pedagogika 72 (2), 2022 | 2 | 2022 |
Nová koncepce pedagogických praxí na PdF MU v Brně: Výzvy a očekávání B Pravdová | 1 | 2013 |
OD SUMATIVNÍHO HODNOCENÍ K FORMATIVNÍMU: KOMPETENČNÍ RÁMEC STUDENTA UČITELSTVÍ FROM A SUMMATIVE ASSESSMENT TO A FORMATIVE ONE: A COMPETENCY FRAMEWORK OF AN PRE‑SERVICE TEACHER BV Pravdová NA CESTĚ KE SPRAVEDLNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ: PEDAGOGICKÝ VÝZKUM, 144, 2021 | | 2021 |
Píšová, M., Hanušová, S., Kostková, K., Janíková, V., Najvar, P., Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků) B Pravdová ORBIS SCHOLAE 9 (3), 157-159, 2018 | | 2018 |
An Anthology of Selected Papers from the Conference Teaching Practice–Current Knowledge and Perspectives V Švec, K Lojdová, B Pravdová Masarykova univerzita, 2016 | | 2016 |
Reflektované praxe: mezi žitou zkušeností a vyprázdněným pojmem B Pravdová, P Svojanovský | | 2015 |
Metaphors in the tacit dimension of student teachers’ subjective theories P Svojanovský, J Nehyba, V Švec, B Pravdová, J Lanc | | 2015 |
My teacher self: Professional self-concept of a student teacher B Pravdová Masaryk University Press, 2015 | | 2015 |