Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Craig R. FoxProfessor of Management, Psychology & Medicine, UCLAE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityE-mailová adresa ověřena na: danariely.com
- Ioannis EvangelidisAssociate Professor of Marketing at ESADE Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: esade.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Kristin DiehlUSCE-mailová adresa ověřena na: usc.edu
- Nicholas ReinholtzUniversity of Colorado BoulderE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- On AmirProfessor of Marketing, UC San Diego, Rady School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: ucsd.edu
Sledovat
Jonathan Levav
Graduate School of Business, Stanford University
E-mailová adresa ověřena na: stanford.edu