Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Gabriele PizziAssociate Professor, University of BolognaE-mailová adresa ověřena na: unibo.it
- Francesco RaggiottoResearch Fellow, Department of Economics and Statistics, University of UdineE-mailová adresa ověřena na: uniud.it
- Marco VisentinProfessore di Economia e Gestione delle Imprese, Università di BolognaE-mailová adresa ověřena na: unibo.it
- Ilenia ConfenteUniversità di Verona, Dipartimento di Economia AziendaleE-mailová adresa ověřena na: univr.it
- Ivan RussoFull Professor of Supply Chain Management & Logistics, University of Verona (Italy)E-mailová adresa ověřena na: univr.it
- Francesca Dall'Olmo RileyProfessor of Brand Management, Kingston University Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: kingston.ac.uk
- Michela C. MasonAssociate Professor University of UdineE-mailová adresa ověřena na: uniud.it
- Gian Luca MarzocchiUniversity of Bologna - Department of ManagementE-mailová adresa ověřena na: unibo.it
- Daniele PorchedduAssociate Professor of Marketing, University of Sassari (Italy)E-mailová adresa ověřena na: uniss.it
- Matteo CorciolaniAssociate Professor at the University of PisaE-mailová adresa ověřena na: unipi.it
- Marco Giovanni MarianiBolognaE-mailová adresa ověřena na: unibo.it