Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny2 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Brent McFerranE-mailová adresa ověřena na: sfu.ca
- Carolyn YoonWilbur K. Pierpont Professor of Management, Ross School of Business, Univ of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- James A. MoureyUniversity of Michigan, DePaul UniversityE-mailová adresa ověřena na: depaul.edu
- Darren DahlProfessor of Marketing, University of British ColumbiaE-mailová adresa ověřena na: sauder.ubc.ca
- Scott RickAssociate Professor of Marketing, University of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Andrea C. MoralesProfessor of Marketing, Arizona State UniversityE-mailová adresa ověřena na: asu.edu
- Hristina Dzhogleva NikolovaNortheastern UniversityE-mailová adresa ověřena na: northeastern.edu
- Joe GladstoneCU Boulder, Leeds School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Emily GarbinskyCornell UniversityE-mailová adresa ověřena na: cornell.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Eli FinkelNorthwestern UniversityE-mailová adresa ověřena na: northwestern.edu
- Yexin Jessica LiUniversity of KansasE-mailová adresa ověřena na: asu.edu
- Adam DuhachekUniversity of Illinois-ChicagoE-mailová adresa ověřena na: uic.edu
- Pooja SomasundaramIndiana UniversityE-mailová adresa ověřena na: iu.edu
- Elanor WilliamsWashington University in St. LouisE-mailová adresa ověřena na: wustl.edu
- Ximena Garcia-RadaAssistant Professor of Marketing at Texas A&M UniversityE-mailová adresa ověřena na: mays.tamu.edu