Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny10 článků
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Kenneth GillinghamProfessor of Economics, Yale UniversityE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Alan SorensenProfessor of Economics, University of WisconsinE-mailová adresa ověřena na: ssc.wisc.edu
- Vinod VenkatramanFox School of Business, Temple UniversityE-mailová adresa ověřena na: temple.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Paul A. PavlouCullen Distinguished Chair Professor & Dean, C. T. Bauer College of Business, University of HoustonE-mailová adresa ověřena na: bauer.uh.edu
- Masakazu IshiharaAssociate Professor of Marketing, NYU SternE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Khoi D. VoDIRT Research TechnologiesE-mailová adresa ověřena na: wearedirt.com
- Wesley R. HartmannGraduate School of Business, Stanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu