Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny5 článků
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Andreas EggertProfessor of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinE-mailová adresa ověřena na: fu-berlin.de
- Werner J. ReinartzProfessor of Marketing, Vice Rector at the Univ. of CologneE-mailová adresa ověřena na: uni-koeln.de
- Harri TerhoAssociate Professor of Marketing (tenure track), Turku School of Economics, University of TurkuE-mailová adresa ověřena na: utu.fi
- Stefan WormBI Norwegian Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: bi.no
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsE-mailová adresa ověřena na: liu.se
- Ajay KohliProfessor of Marketing, Georgia TechE-mailová adresa ověřena na: scheller.gatech.edu
- Frank JacobESCP Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: escp.eu
- Pennie FrowProfessor, University of SydneyE-mailová adresa ověřena na: sydney.edu.au
- Adrian PayneProfessor of Marketing EmeritusE-mailová adresa ověřena na: unsw.edu.au
- Sundar BharadwajCoca Cola Company Chair Professor of Marketing, University of GeorgiaE-mailová adresa ověřena na: uga.edu
- James LovelandXavier UniversityE-mailová adresa ověřena na: xavier.edu
- Thomas RitterCopenhagen Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: cbs.dk
- Clifford E. YoungProfessor Emeritus, University of Colorado DenverE-mailová adresa ověřena na: ucdenver.edu
- Michael SteinerUniversity Witten/HerdeckeE-mailová adresa ověřena na: uni-wh.de
Sledovat
Wolfgang Ulaga
Professor of Management Practice (Marketing), INSEAD, France.
E-mailová adresa ověřena na: insead.edu - Domovská stránka