Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny13 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringE-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: upenn.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: upenn.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Nigel BoschSchool of Information Sciences and Department of Educational Psychology, University of IllinoisE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Stephen HuttAssistant Professor, University of DenverE-mailová adresa ověřena na: du.edu
- Alexandra L. AndresUniversity of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: gse.upenn.edu
- Stefan SlaterUniversity of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: gse.upenn.edu
- Ramkumar RajendranAssociate Professor, IIT BombayE-mailová adresa ověřena na: iitb.ac.in
- Shamya KarumbaiahAssistant Professor, University of Wisconsin-MadisonE-mailová adresa ověřena na: wisc.edu
- Shitanshu MishraUnited Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO) MGIEPE-mailová adresa ověřena na: iitb.ac.in
- Mona EmaraEducationE-mailová adresa ověřena na: damanhour.edu.eg
- Ningyu ZhangPh.D. Student, Vanderbilt UniversityE-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu
- Kshitij SharmaNTNU, Trondheim, NorwayE-mailová adresa ověřena na: ntnu.no
Sledovat
Anabil Munshi
Edmentum, Vanderbilt University
E-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu - Domovská stránka