Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
4 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Kyeongheui KimSKK Graduate School of Business, Sungkyunkwan UniversityE-mailová adresa ověřena na: skku.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Klaus WertenbrochINSEAD, Professor of Marketing and Novartis Chaired Professor of Management and the EnvironmentE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Daniel Readwarwick business schoolE-mailová adresa ověřena na: wbs.ac.uk
- Yaacov TropeNew York UniversityE-mailová adresa ověřena na: nyu.edu
- Hean Tat KEH (郭贤达)Professor of Marketing, Monash Business School, Monash University.E-mailová adresa ověřena na: monash.edu
- Durairaj MaheswaranNew York UniversityE-mailová adresa ověřena na: stern.nyu.edu
- Spike W. S. LeeRotman School of Management and Department of Psychology, University of TorontoE-mailová adresa ověřena na: utoronto.ca
- Norbert SchwarzUniversity of Southern California, Provost Professor of Psychology and MarketingE-mailová adresa ověřena na: usc.edu
Sledovat
LI XIUPING
Associate Professor of Marketing, National University of Singapore
E-mailová adresa ověřena na: nus.edu.sg