Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Jean-Pierre DubeUniversity of Chicago Booth School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- Peter E. RossiJames Collins Professor of Economics, Marketing, and StatisticsE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Ali HortacsuUniversity of ChicagoE-mailová adresa ověřena na: uchicago.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityE-mailová adresa ověřena na: danariely.com
- Anna TuchmanProfessor of Marketing, Northwestern - KelloggE-mailová adresa ověřena na: kellogg.northwestern.edu
- Bradley ShapiroProfessor of Marketing, University of ChicagoE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- Pradeep ChintaguntaUniversity of Chicago, Booth School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- George HallBrandeis UniversityE-mailová adresa ověřena na: brandeis.edu
- Pranav JindalAssociate Professor of Marketing, Indian School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: isb.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Xiliang LinGoogleE-mailová adresa ověřena na: google.com
- Walter W. ZhangThe Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Sanjog MisraUniversity of Chicago Booth School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
Sledovat
Günter J. Hitsch
Kilts Family Professor of Marketing, University of Chicago Booth School of Business
E-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu - Domovská stránka