Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny4 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Michaela HynieProfessor Department of Psychology, York UniversityE-mailová adresa ověřena na: yorku.ca
- Joni SasakiUniversity of Hawaiʻi at MānoaE-mailová adresa ověřena na: hawaii.edu
- John D. EastwoodAssociate Professor, Department of Psychology, York UniversityE-mailová adresa ověřena na: yorku.ca
- Jennifer SteeleProfessor of Psychology, York UniversityE-mailová adresa ověřena na: yorku.ca
- Wenfeng ChenInstitute of Psychology, Chinese Academy of SciencesE-mailová adresa ověřena na: psych.ac.cn
- Lixia YangProfessor of Psychology, Ryerson UniversityE-mailová adresa ověřena na: ryerson.ca
- Richard LalondeYork University & Glendon CollegeE-mailová adresa ověřena na: yorku.ca
- Amanda WilliamsWaterloo Regional Police ServiceE-mailová adresa ověřena na: wrps.on.ca
- Peter DarkeProfessor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityE-mailová adresa ověřena na: schulich.yorku.ca
- Yong LiuUniversity of Colorado DenverE-mailová adresa ověřena na: ucdenver.edu
- Xinwen FuUniversity of Massachusetts LowellE-mailová adresa ověřena na: cs.uml.edu
Sledovat
Andy H. Ng
Lecturer (Assistant Professor) in Marketing, Cardiff Business School, Cardiff
E-mailová adresa ověřena na: cardiff.ac.uk