Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny2 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: kuleuven.be
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityE-mailová adresa ověřena na: cornell.edu
- Americus Reed IIProfessor of MarketingE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: bi.no
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: london.edu
- Steven SweldensProfessor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus UniversityE-mailová adresa ověřena na: rsm.nl
- Eugina LeungAssistant Professor, Tulane UniversityE-mailová adresa ověřena na: tulane.edu
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamE-mailová adresa ověřena na: rsm.nl
Sledovat
Stefano Puntoni
The Wharton School, University of Pennsylvania
E-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu - Domovská stránka