Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Catrin FinkenauerUtrecht UniversityE-mailová adresa ověřena na: uu.nl
- Mariek M. P. Vanden AbeeleAssociate Professor in Digital Culture, imec-mict-UGent, Ghent University, BelgiumE-mailová adresa ověřena na: ugent.be
- Emiel KrahmerTilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvt.nl
- Jan PottersProfessor of Economics, Tilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvt.nl
- Alexander Peter SchoutenAssociate Professor of Business Communication and Digital Media, Tilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvt.nl
- Wilco W van DijkProfessor of Psychology, Leiden UniversityE-mailová adresa ověřena na: fsw.leidenuniv.nl
- Joris LammersProfessor Political Psychology, Social Cognition Center Cologne (SoCCCo), University of CologneE-mailová adresa ověřena na: uni-koeln.de
- Marjolijn L. AntheunisFull Professor Communication and Technology, Tilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvt.nl
- Sander BegeerProfessor, Vrije Universiteit AmsterdamE-mailová adresa ověřena na: vu.nl
- Debby DamenTilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvt.nl
- Marielle StelAssociate Professor of Psychology, University of TwenteE-mailová adresa ověřena na: utwente.nl
- Evan PolmanAssociate Professor of Marketing, University of Wisconsin-MadisonE-mailová adresa ověřena na: bus.wisc.edu