Distanční vzdělávání pro učitele M Černý, D Chytková, P Mazáčová, G Šimková Flow, 2015 | 36 | 2015 |
Učící knihovník v perspektivě vzdělávání heterogenní školní třídy k informační gramotnosti P Mazáčová ProInflow 9 (1), 23-31, 2017 | 10 | 2017 |
Tablet ve školní praxi M Černý, P Mazáčová Brno, Masarykova univerzita, 2015 | 10 | 2015 |
Informační vzdělávání pro učitele M Černý, D Chytková, P Mazáčová, G Šimková Flow, 2015 | 9 | 2015 |
Přechodový model informační gramotnosti II. M Černý, D Chytková, P Mazáčová, G Šimková ITlib. Informačné technológie a knižnice, 2014 | 4 | 2014 |
Pedagogické kompetence učícího knihovníka se zaměřením na dimenzi sebereflexe P Mazáčová ITlib. Informačné technológie a knižnice 2 (1), 12-17, 2017 | 3 | 2017 |
Vzdělávací potřeby učících knihovníků v kontextu celoživotního učení pro 21. století P Mazáčová Sborník - Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2016 10 (1.), 287-299, 2016 | 3 | 2016 |
Nonlinear Interactive Stories as an Educational Resource M Černý, K Kalmárová, M Martonová, P Mazáčová, P Škyřík, J Štěpánek, ... Education Sciences 13 (1), 40, 2022 | 2 | 2022 |
Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání: sbírka metodik P Mazáčová, M Černý, K Kalmárová, M Martonová, J Vokřál, J Štěpánek Flow, 2022 | 2 | 2022 |
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi v laboratorní základní škole: případová studie P Mazáčová, M Zonková Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání 2 (1), 21-43, 2018 | 2 | 2018 |
Projekty rozvoje informační gramotnosti pro celoživotní učení. P Mazáčová Knihovna 29 (2), 2018 | 2 | 2018 |
Učící knihovník a vzdělávací technologie P Mazáčová, R Chalupník | 2 | 2016 |
Projekt CEINVE–Informační vzdělávání (nejen) pro studenty na Masarykově univerzitě P Mazáčová | 2 | 2013 |
Možnosti využití digitalizovaného kulturního dědictví ve vzdělávání K Kalmárová, M Černý, P Mazáčová, M Martonová ProInflow 13 (1), 2021 | 1 | 2021 |
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie P Mazáčová, M Šupicová Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání 4 (2), 95-112, 2020 | 1 | 2020 |
Projekt Co nebylo v učebnici–spolupráce knihoven a škol ve vzdělávání žáků 21. století začíná P Mazáčová Národní knihovna ČR, 2018 | 1 | 2018 |
Knihovnické fondy, procesy a služby M Krčál, P Vizváry, P Kovářová, P Mazáčová, I Zadražilová, K Masařová Citace. com, 2018 | 1 | 2018 |
Společenství praxe pro rozvoj informační gramotnosti P Mazáčová Sborník z 26. ročníku konference, konané 11, 2018 | 1 | 2018 |
Perspektivy spolupráce knihoven a škol v rozvoji gramotností pro 21. století P Mazáčová Konference Spolupráce knihoven a škol v oblasti čtenářské a informační …, 2017 | 1 | 2017 |
Celoživotní vzdělávání uživatelů-edukační výzva učících knihovníků P Mazáčová Sdružení knihoven České republiky, 2017 | 1 | 2017 |