Výzkum zaměřený na metodologické aspekty zkoumání přístupů pedagogů a jejich angažovanosti v povinném vzdělávání: se zaměřením na sociálně vyloučené (romské) žáky E Nyklová, M Kaleja GRANT journal 8 (1), 14-20, 2019 | 1 | 2019 |
Research on Teacher Engagement or on Typology of (Un) Engaged Teachers in Contemporary Education E Nyklová, M Kaleja | 1 | 2018 |
Asistent pedagoga a jeho angažovanost ve vzdělávání romských žáků M Nyklová, Eva, Kaleja QUAERE 2022:Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní …, 2022 | | 2022 |
PŘÍSTUPY PEDAGOGŮ A ASISTENTŮ PEDAGOGA V KONTEXTU ŠKOLNÍ EDUKACE ROMSKÝCH ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL-TEORETICKÉ A VÝZKUMNÉ PROBLÉMY APPROACHES OF TEACHERS AND TEACHERS'ASSISTANTS IN … E Nyklová, M Kaleja Sapere Aude, 2019 | | 2019 |
Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy. E Nyklová, M Kaleja Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání …, 2019 | | 2019 |
Od přístupů pedagogů k jejich angažovanosti v kontextu školní edukace romských žáků základních škol–vybrané teoretické a výzkumné problémy E Nyklová, M Kaleja GRANT journal, 2019 | | 2019 |
Sociálně pedagogické aspekty ve vzdělávání sociálně exkludovaných romských dětí a žáků v profesi pedagoga E Nyklová, M Kaleja MAGNANIMITAS, 2018 | | 2018 |
Jiné životní podmínky v kontextu inkluze na segregované základní škole, CZ E Nyklová | | 2018 |
READINESS VERSUS COMPETENCE OF TEACHERS FOR GIVING EDUCATIONAL COUCELLING E NYKLOVÁ, M KALEJA Katedra speciální pedagogiky, 200, 0 | | |