Sledovat
Petr Knecht
Název
Citace
Citace
Rok
Exploring Different Ways of Using Video in Teacher Education: Examples from CPV Video Web
T Janík, M Janíková, P Knecht, M Kubiatko, P Najvar, V Najvarová, ...
The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the …, 2009
162*2009
Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory
J Slavík, T Janík, P Najvar, P Knecht
Masarykova univerzita, 2017
1392017
Hodnocení učebnic
J Maňák, P Knecht
Paido, 2007
1262007
Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu
P Knecht, T Janík
Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu 11, 9-17, 2008
1212008
Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
T Janík, J Maňák, P Knecht
Paido, 2009
94*2009
Kurikulární reforma na gymnáziích v rozhovorech s koordinátory pilotních a partnerských škol
T Janík, P Knecht, P Najvar, T Pavlas, J Slavík, D Solnička
Výzkumný ústav pedagogický, 2010
762010
Didaktická transformace aneb od „didaktického zjednodušení “k „didaktické rekonstrukci “
P Knecht
Orbis scholae 1 (1), 67-81, 2018
702018
How do students rate textbooks?: A review of research and ongoing challenges for textbook research and textbook production
P Knecht, V Najvarová
Journal of Educational Media, Memory, and Society 2 (1), 1-16, 2010
542010
Kurikulární reforma na gymnáziích: výsledky dotazníkového šetření
T Janík, T Janko, P Knecht, M Kubiatko, P Najvar, T Pavlas, J Slavík, ...
Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010
542010
Kurikulární reforma na gymnáziích: výzkumná zjištění a doporučení
T Janík, P Knecht, P Najvar, M Píšová, J Slavík
Pedagogická orientace 21 (4), 375–415-375–415, 2011
532011
Proměny kurikula současné české školy: vize a realita
T Janík, J Maňák, P Knecht, J Němec
Orbis scholae 4 (3), 9-35, 2018
522018
Kurikulární reforma na gymnáziích. Případové studie tvorby kurikula
M Píšová, K Kostková, T Janík, P Doulík, L Hajdušková, P Knecht, P Vlček
Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011
49*2011
Kurikulum-výuka-školní klima-učitelské vzdělávání: analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
T Janík, M Janíková, P Janko, Tomáš, Knecht, P Najvar, V Najvarová, ...
Masarykova univerzita, 2009
382009
Teachers’ acceptance of curriculum reform in the Czech Republic: One decade later
K Peskova, M Spurná, P Knecht
CEPS Journal 9 (2), 73-97, 2019
362019
Příležitost k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na základních školách
P Knecht, T Janík, P Najvar, V Najvarová, K Vlčková
Orbis scholae 4 (3), 37-62, 2018
362018
Czech teachers’ attitudes towards curriculum reform implementation
T Janík, T Janko, K Pešková, P Knecht, M Spurná
Human Affairs 28 (1), 54-70, 2018
33*2018
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů v učebnicích a ve výuce zeměpisu
P Knecht
Masarykova univerzita, 2014
332014
Visuals in geography textbooks: Categorization of types and assessment of their instructional qualities
T Janko, P Knecht
Review of International Geographical Education Online 3 (1), 93-110, 2013
292013
Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula
T Janík, P Knecht, P Najvar, M Doskočilová, G Ducháčková, T Janko, ...
Paido, 2010
282010
Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně ZŠ
P Knecht
Učebnice pod lupou, 85-96, 2006
272006
Systém momentálně nemůže danou operaci provést. Zkuste to znovu později.
Články 1–20