Využívání metody Snoezelen u osob s mentálním postižením K Vitásková Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2010 | 36 | 2010 |
Dítě s poruchou chování a emocí K JANKŮ Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2009 | 27* | 2009 |
Terapie ve speciální pedagogice. Základy a obecná vymezení K Janků Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2013 | 6 | 2013 |
Poradenský systém pro osoby se speciálními potřebami v České republice R Kovářová, K Janků, I Hampl Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2015 | 5 | 2015 |
Snoezelen. Kleinwächter, 2010 R FILATOVÁ, K JANKŮ Doporučená literatura: ALLEN, K., E., MAROTZ, L., R. Přehled vývoje dítěte …, 0 | 5 | |
Terapie ve speciální pedagogice. Zaměření na osoby s těžkým postižením. K Janků Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě, 2013 | 4 | 2013 |
Multidimenzionalita tělesného postižení z pohledu komplexní rehabilitační péče K Janků, T Harčaríková Ostravská univerzita, 2016 | 3 | 2016 |
SNOEZELEN. 1. Vydání. Frýdek-Místek: Kleinwächter, 2010 R FILATOVA, K Janků | 3 | |
Snoezelen v teorii, v praxi a ve výzkumu K Janků Fakulta veřejných politik, Slezská univerzita v Opavě, 2018 | 1 | 2018 |
DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION E Zezulková, K Janků IATED Academy, 2020 | | 2020 |
Kompenzační a rehabilitační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi: Distanční studijní text K Janků | | 2020 |
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION E Zezulková, K Janků ICERI2019, 2019 | | 2019 |
Resocializační pedagogika: Distanční studijní text K Janků | | 2019 |
Mentální postižení a PAS1: Distanční studijní text K Janků | | 2019 |
Terciární vzdělávání jako cesta k zaměstnanosti člověka s disabilitou K Janků Martin Kaleja (Ed.), 107, 2019 | | 2019 |
Trilinearita Snoezelenu ve speciálněpedagogickém výzkumu K Janků, M Kaleja GRANT, 52, 2018 | | 2018 |
Snoezelen v praxi speciální pedagogiky a v jejím výzkumu K Janků, M Kaleja MAGNANIMITAS, 2018 | | 2018 |
Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality M Bełza, K Janku Wybrane zagadnienia metodologii i metodyki badań w obszarze …, 2016 | | 2016 |
MOŽNOSTI SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTIKY SMYSLOVÉ PERCEPCE DĚTÍ S TĚŽKÝM POSTIŽENÍM ZA POMOCÍ TERAPEUTICKÉHO KONCEPTU SNOEZELEN K Janků Speciálněpedagogická diagnostika v inkluzivním vzdělávání, 51, 2016 | | 2016 |
Inkluze aneb otázka současné a budoucí péče o děti se SVP v ČR. K Janků Integrace a inkluze ve školní praxi. 10 (roč.3), s. 8-16., 2016 | | 2016 |