Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny4 články
17 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- J. Alberto CastañedaDept. of Marketing (University of Granada)E-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Teodoro Luque MartínezUniversidad de GranadaE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Jose L. Ruiz-AlbaProfessor of Marketing. Research & Knowledge Exchange Leader School of Management & Marketing.E-mailová adresa ověřena na: westminster.ac.uk
- José Angel Ibáñez ZapataUniversidad de GranadaE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Salvador Del Barrio-García (ORCID: 0...University of GranadaE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Francisco Muñoz-LeivaUniversity of Granada (Full Professor)E-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Victor Martin-SanchezUniversity of Southern DenmarkE-mailová adresa ověřena na: sam.sdu.dk
- Francisco J. Montoro-RíosLecturer in Marketing, Universidad de GranadaE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
- Jorge Chica OlmoProfesor de métodos cuantitativosE-mailová adresa ověřena na: ugr.es
Sledovat
Miguel A. Rodríguez-Molina
Universidad de Granada. Dpto. Comercialización e Investigación de Mercados
E-mailová adresa ověřena na: ugr.es