Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: hbs.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesE-mailová adresa ověřena na: unsw.edu.au
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisE-mailová adresa ověřena na: wustl.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeE-mailová adresa ověřena na: dartmouth.edu
- Hana ChoiUniversity of Rochester, Simon Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: rochester.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityE-mailová adresa ověřena na: rice.edu
- Jason M.T. RoosAssociate Professor of Marketing, Rotterdam School of Management, Erasmus UniversityE-mailová adresa ověřena na: rsm.nl
- Jean-Pierre DubeUniversity of Chicago Booth School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: chicagobooth.edu
- Rex DuProfessor of Marketing, University of Texas at AustinE-mailová adresa ověřena na: mccombs.utexas.edu
- michael w krugerinformation resourcesE-mailová adresa ověřena na: dom.edu
- P. Richard HahnArizona State UniversityE-mailová adresa ověřena na: asu.edu
- William L. WilkieNathe Professor of Marketing, University of Notre DameE-mailová adresa ověřena na: nd.edu
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoE-mailová adresa ověřena na: ucsd.edu
Sledovat
Carl Mela
T. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke University
E-mailová adresa ověřena na: duke.edu - Domovská stránka