Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny12 článků
2 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Wim VerbekeProfessor of Agro-Food Marketing and Consumer Behaviour, Ghent Univerity, BelgiumE-mailová adresa ověřena na: ugent.be
- Karen BrunsøAssociate professor in marketing, Department of Management, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk
- Ana Alina TudoranAssociate Professor, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: asb.dk
- Joachim ScholdererProfessor, Norwegian University of Life SciencesE-mailová adresa ověřena na: nmbu.no
- Zuzanna PieniakConsumer and Sensory Research InstituteE-mailová adresa ověřena na: ibkis.pl
- Bas VerplankenUniversity of BathE-mailová adresa ověřena na: bath.ac.uk
- Kåre SkallerudProfessor in marketing at UiT - the Arctic University of Norway, School of Business and EconomicsE-mailová adresa ověřena na: uit.no
- Bjørn Tore NystrandMøreforskingE-mailová adresa ověřena na: moreforsking.no
- Nguyen Huu KhoiHead of Marketing Department, Nha Trang UniversityE-mailová adresa ověřena na: ntu.edu.vn
- Anders Hauge WienAssociate professor, School of Business, UiT Arctic University of NorwayE-mailová adresa ověřena na: uit.no
- Ulf Henning OlssonProvost and Professor, BI Norwegian Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: bi.no
- Nguyen Thi Thu TrangLecturer of Marketing, Business School, National Economics University, VietnamE-mailová adresa ověřena na: neu.edu.vn
- Klaus G. GrunertProfessor, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk
- Thong Tien NguyenResearcher at Copenhagen Business School, DenmarkE-mailová adresa ověřena na: cbs.dk
- Tor KorneliussenProfessor of Marketing, Nord UniversityE-mailová adresa ověřena na: nord.no
- Iris VermeirProfessor of Marketing Ghent UniversityE-mailová adresa ověřena na: ugent.be
- Salvador Ruiz de MayaProfessor of Marketing. Catedrático de Universidad. University of MurciaE-mailová adresa ověřena na: um.es