Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny20 článků
6 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- John R. KirbyQueen's UniversityE-mailová adresa ověřena na: queensu.ca
- Timothy C. PapadopoulosRIF Distinguished Professor, Department of Psychology, University of CyprusE-mailová adresa ověřena na: ucy.ac.cy
- Hélène DeaconProfessor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie UniversityE-mailová adresa ověřena na: dal.ca
- George ManolitsisUniversity of CreteE-mailová adresa ověřena na: uoc.gr
- Jari-Erik NurmiUniversity of JyväskyläE-mailová adresa ověřena na: jyu.fi
- Kate CainLancaster UniversityE-mailová adresa ověřena na: lancaster.ac.uk
- Minna TorppaUniversity of JyväskyläE-mailová adresa ověřena na: psyka.jyu.fi
- Athanassios ProtopapasUniversity of OsloE-mailová adresa ověřena na: isp.uio.no
- Nenagh KempUniversity of TasmaniaE-mailová adresa ověřena na: utas.edu.au
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaE-mailová adresa ověřena na: ualberta.ca
- Dick SobseyUniversity of AlbertaE-mailová adresa ověřena na: ualberta.ca
- Gintas SilinskasPh.D in Psychology, University of JyväskyläE-mailová adresa ověřena na: jyu.fi
- Mikko AroDepartment of Education, University of JyväskyläE-mailová adresa ověřena na: jyu.fi
- Laura SteacyAssociate Professor, Florida State UniversityE-mailová adresa ověřena na: fsu.edu
Sledovat
Rauno Parrila
Australian Center for the Advancement of Literacy
E-mailová adresa ověřena na: acu.edu.au - Domovská stránka