Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny7 článků
2 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Ben MarderUniversity of EdinburghE-mailová adresa ověřena na: ed.ac.uk
- Yvonne RogersUniversity College LondonE-mailová adresa ověřena na: ucl.ac.uk
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: bi.no
- Simon JulierUCLE-mailová adresa ověřena na: cs.ucl.ac.uk
- Marta PizzettiEMLyon Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: em-lyon.com
- Petros KoutsolamprosUniversity College LondonE-mailová adresa ověřena na: ucl.ac.uk
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceE-mailová adresa ověřena na: audencia.com
- Kirsten Cowan, Ph.D. Senior Lecturer i...University of EdinburghE-mailová adresa ověřena na: ed.ac.uk
- Joonas RokkaProfessor of Marketing, EMLYON Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: em-lyon.com
- Kat DuffyAdam Smith Business School, University of Glasgow, UKE-mailová adresa ověřena na: glasgow.ac.uk
- Joachim ScholzAssistant Professor of Marketing, Brock UniversityE-mailová adresa ověřena na: brocku.ca
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: bi.no
- Olivia PETITKEDGE Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: kedgebs.com
- Morana FudurićAssociate professor, University of Zagreb Faculty of Economics and BusinessE-mailová adresa ověřena na: efzg.unizg.hr
Sledovat
Ana Javornik
Senior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business School
E-mailová adresa ověřena na: bristol.ac.uk - Domovská stránka