Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny9 článků
2 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Jayadev AcharyaAssistant Professor, Cornell UniversityE-mailová adresa ověřena na: cornell.edu
- Ziteng SunResearch Scientist at GoogleE-mailová adresa ověřena na: cornell.edu
- Gautam KamathAssistant Professor @ University of Waterloo, Faculty Member @ Vector InstituteE-mailová adresa ověřena na: uwaterloo.ca
- Weijie SuAssociate Professor, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Zhiwei Steven WuCarnegie Mellon UniversityE-mailová adresa ověřena na: andrew.cmu.edu
- Janardhan KulkarniMicrosoft Research, RedmondE-mailová adresa ověřena na: cs.washington.edu
- Marco GaboardiBoston UniversityE-mailová adresa ověřena na: bu.edu
- Di WangKing Abdullah University of Science and TechnologyE-mailová adresa ověřena na: kaust.edu.sa
- Ilya MironovMetaE-mailová adresa ověřena na: meta.com
- Sivakanth GopiMicrosoft ResearchE-mailová adresa ověřena na: microsoft.com
- Aleksandar NikolovUniversity of TorontoE-mailová adresa ověřena na: cs.toronto.edu
- Ananda Theertha SureshGoogle Research, New YorkE-mailová adresa ověřena na: google.com
- Shahab AsoodehMcMaster UniversityE-mailová adresa ověřena na: mcmaster.ca
- Meisam HejaziniaPhD in Quantitative Marketing/Management Science, University of Texas at Dallas (UTD)