Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny0 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Anne CoughlanKellogg School of Management, Northwestern UniversityE-mailová adresa ověřena na: kellogg.northwestern.edu
- R. Canan Savaskan EbertAssociate Professor, Southern Methodist UniversityE-mailová adresa ověřena na: smu.edu
- Marcus Cunha Jr.Professor of Marketing, University of GeorgiaE-mailová adresa ověřena na: uga.edu
- Xianjun GengTulane UniversityE-mailová adresa ověřena na: tulane.edu
- Amin SayediProfessor of Marketing, University of WashingtonE-mailová adresa ověřena na: uw.edu
- Fabio CaldieraroAssociate Professor of MarketingE-mailová adresa ověřena na: fgv.br
- Jonathan Z. ZhangDr. Ajay Menon Professor in Business & Associate Professor of Marketing, Colorado State UniversityE-mailová adresa ověřena na: colostate.edu
- Julian K. Saint ClairLoyola Marymount UniversityE-mailová adresa ověřena na: lmu.edu
- Necati ErtekinUniversity of Minnesota Carlson School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: umn.edu
- Haipeng (Allan) ChenUniversity of KentuckyE-mailová adresa ověřena na: uky.edu
- Evelyn O. SmithUniversity of WashingtonE-mailová adresa ověřena na: uw.edu
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
Sledovat
Jeffrey D Shulman
Marion B. Ingersoll Professor of Marketing, University of Washington
E-mailová adresa ověřena na: uw.edu - Domovská stránka