Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny11 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Elizabeth BonawitzAssociate Faculty, Harvard University Graduate School of EducationE-mailová adresa ověřena na: gse.harvard.edu
- Tomer UllmanAssistant Professor, HarvardE-mailová adresa ověřena na: fas.harvard.edu
- Patrick ShaftoMath & CS, Rutgers University - NewarkE-mailová adresa ověřena na: rutgers.edu
- Julia A LeonardYale UniversityE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Joseph A ColantonioPostdoctoral Fellow, Harvard UniversityE-mailová adresa ověřena na: gse.harvard.edu
- Kevin A SmithDepartment of Brain and Cognitive Sciences, MITE-mailová adresa ověřena na: mit.edu
- Noah D. GoodmanStanford UniversityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Hyowon GweonAssociate Professor, StanfordE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- Hilary BarthProfessor of Psychology, Wesleyan UniversityE-mailová adresa ověřena na: wesleyan.edu
- Alison GOPNIKProfessor of Psychology, BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: berkeley.edu
- Henry M WellmanUniversity of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Jonathan F. KominskyAssistant Professor, Department of Cognitive Science, Central European UniversityE-mailová adresa ověřena na: ceu.edu
- Allyson MackeyAssociate Professor, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: upenn.edu
- Katarina BegusUniversity of CopenhagenE-mailová adresa ověřena na: psy.ku.dk
- Wai Keen VongNew York UniversityE-mailová adresa ověřena na: nyu.edu
- Chenmu (Julia) XingTarleton State UniversityE-mailová adresa ověřena na: tarleton.edu
- Anna ShustermanWesleyan UniversityE-mailová adresa ověřena na: wesleyan.edu
- Ariel SchwartzUniversity of New HampshireE-mailová adresa ověřena na: unh.edu
- Pierina CheungNational Institute of Education / Nanyang Technological UniversityE-mailová adresa ověřena na: nie.edu.sg
- Elizabeth LapidowUniversity of WaterlooE-mailová adresa ověřena na: uwaterloo.ca