Založit si vlastní profil
Citace
Všechny | Od 2019 | |
---|---|---|
Citace | 55738 | 11967 |
h-index | 77 | 43 |
i10-index | 130 | 84 |
0
2800
1400
700
2100
1985198619871988198919901991199219931994199519961997199819992000200120022003200420052006200720082009201020112012201320142015201620172018201920202021202220232024183239205296274369342458569552575551575597661843952984112310801208148615411715193020482275228924312705265625312574248425572359228321402044583
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- Selin A MalkocProfessor of Marketing, The Ohio State UniversityE-mailová adresa ověřena na: fisher.osu.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonE-mailová adresa ověřena na: bus.wisc.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderE-mailová adresa ověřena na: colorado.edu
- Itamar SimonsonProfessor of marketing, stanford universityE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
Sledovat
James Bettman
Professor of Business Administration, Duke University
E-mailová adresa ověřena na: duke.edu