Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny13 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityE-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityE-mailová adresa ověřena na: indiana.edu
- Maggie DahnUniversity of California, IrvineE-mailová adresa ověřena na: uci.edu
- Virginia J. FloodAssistant Professor of Learning Sciences, University at Buffalo, SUNYE-mailová adresa ověřena na: buffalo.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: berkeley.edu
- Francis SteenAssociate Professor of Communication, UCLAE-mailová adresa ověřena na: comm.ucla.edu
- Asmalina SalehIndiana UniversityE-mailová adresa ověřena na: indiana.edu
- Robb LindgrenUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Jarod KawasakiAssistant Professor, California State University, Dominguez HillsE-mailová adresa ověřena na: csudh.edu
- William SandovalHead, Dept of STEM Education, North Carolina State UniversityE-mailová adresa ověřena na: ncsu.edu
Sledovat
David DeLiema
Assistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational Psychology
E-mailová adresa ověřena na: umn.edu - Domovská stránka