Založit si vlastní profil
Spoluautoři
- Glen L. UrbanProfessor MIT Sloan School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: mit.edu
- John R. HauserKirin Professor of Marketing, MITE-mailová adresa ověřena na: mit.edu
- Gui LiberaliErasmus UniversityE-mailová adresa ověřena na: rsm.nl
- Wendy W. MoeUniversity of MarylandE-mailová adresa ověřena na: umd.edu
- André BonfrerProfessor of Marketing, Deakin UniversityE-mailová adresa ověřena na: deakin.edu.au
- Alexander MuermannVienna University of Economics and BusinessE-mailová adresa ověřena na: wu.ac.at
- David SchweidelGoizueta Business School, Emory UniversityE-mailová adresa ověřena na: emory.edu
- Jon McAuliffeProfessor (Adj.) of Statistics, University of California, BerkeleyE-mailová adresa ověřena na: stat.berkeley.edu
- Eric SchwartzAssociate Professor of Marketing, Ross School of Business, University of MichiganE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu