Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny4 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Carol PropperImperial College LondonE-mailová adresa ověřena na: imperial.ac.uk
- Nick BloomStanfordE-mailová adresa ověřena na: stanford.edu
- John Van ReenenMIT Department of Economics and Sloan Management SchoolE-mailová adresa ověřena na: mit.edu
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisE-mailová adresa ověřena na: wustl.edu
- Martin GaynorProfessor of Economics and Public Policy, Carnegie Mellon UniversityE-mailová adresa ověřena na: cmu.edu
- Aleksi AaltonenTemple UniversityE-mailová adresa ověřena na: temple.edu
- Wenbo WangHong Kong University of Science and TechnologyE-mailová adresa ověřena na: ust.hk
- Anna TuchmanAssociate Professor of Marketing, Northwestern - KelloggE-mailová adresa ověřena na: kellogg.northwestern.edu
- Pasquale Schiraldi (LSE)Lecturer (with tenure), LSEE-mailová adresa ověřena na: lse.ac.uk
- ILYA MOROZOVNorthwestern - KelloggE-mailová adresa ověřena na: kellogg.northwestern.edu
- Tomomichi AmanoHarvard UniversityE-mailová adresa ověřena na: hbs.edu
- Andrew RhodesToulouse School of EconomicsE-mailová adresa ověřena na: tse-fr.eu
- Xiaojing DongMarketing, Santa Clara UniversityE-mailová adresa ověřena na: scu.edu
- Adam N. SmithAssistant Professor of Marketing, University College LondonE-mailová adresa ověřena na: ucl.ac.uk
- Georgios ZervasAssociate Professor of Marketing, Questrom School of Business, Boston UniversityE-mailová adresa ověřena na: bu.edu