Založit si vlastní profil
Spoluautoři
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsE-mailová adresa ověřena na: tudelft.nl
- Paul WebleyProfessor of Economic Psychology, University of LondonE-mailová adresa ověřena na: soas.ac.uk
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyE-mailová adresa ověřena na: tue.nl
- Rudy MoenaertE-mailová adresa ověřena na: tias.edu
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvt.nl
- jan schoormansE-mailová adresa ověřena na: tudelft.nl
- Rik PietersTilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: uvt.nl
- Luk Van LangenhoveIES VUB - BSoG VUBE-mailová adresa ověřena na: vub.be
- John ScholzEppes Professor of Political Science, Florida State UniversityE-mailová adresa ověřena na: fsu.edu
- Gerrit AntonidesProfessor of Economics of Consumers and Households, Wageningen UniversityE-mailová adresa ověřena na: wur.nl
- Jack van der VeenHoogleraar Supply Chain Management, NyenrodeE-mailová adresa ověřena na: nyenrode.nl
- B. Joseph Pine IIStrategic Horizons LLPE-mailová adresa ověřena na: StrategicHorizons.com
- Maggie GeuensProfessor Marketing, Ghent UniversityE-mailová adresa ověřena na: ugent.be
- Désirée van GorpProfessor International BusinessE-mailová adresa ověřena na: nyenrode.nl
Sledovat
Henry Robben
Professor of Marketing, Nyenrode Business University
E-mailová adresa ověřena na: nyenrode.nl - Domovská stránka