Sledovat
Karla Brücknerová
Název
Citace
Citace
Rok
Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy
I Stuchlíková, T Janík, Z Beneš, M Bílek, K Brücknerová, M Černochová, ...
Masarykova univerzita, 2015
1052015
Skici ze současné estetické výchovy
K Brücknerová
Masarykova univerzita, 2011
462011
Intergenerational learning among teachers: overt and covert forms of continuing professional development
K Brücknerová, P Novotný
Professional Development in Education 43, 367-415, 2017
452017
Mezigenerační učení
M Rabušicová, K Brücknerová, L Kamanová, P Novotný, K Pevná, ...
Teorie, výzkum, praxe. Brno: Masarykova univerzita, 2016
44*2016
Driven to be a non-traditional student: Measurement of the academic motivation scale with adult learners after their transition to university
P Novotný, L Juhaňák
Studia paedagogica 24 (2), [109]-135, 2019
422019
Trust within teaching staff and mutual learning among teachers
K Brücknerová, P Novotný
Studia paedagogica 22 (2), [67]-95, 2017
292017
Intergenerational learning among teachers: An interaction perspective
P Novotný, K Brücknerová
Studia paedagogica 19 (4), [45]-79, 2014
292014
Educational trajectories of non-traditional students: Stories behind numbers
K Brücknerová, D Knotová, M Rabušicová
Studia paedagogica 25 (4), [93]-114, 2020
162020
The influence of principals on the hidden curriculum of induction
K Brücknerová, P Novotný
Educational Management Administration & Leadership 47 (4), 606-623, 2019
162019
Netradiční vysokoškolští studenti: charakteristiky a potenciál odloženého studia
K Brücknerová
Studia paedagogica 24 (1), [33]-49, 2019
152019
Reflexe mezi lavicemi a katedrou
J Nehyba, J Kolář, M Dubec, V Smékal, K Brücknerová, L Muchová, ...
Masarykova univerzita, 2014
152014
Informální mezigenerační učení v učitelských sborech: rozdíly v zapojení generací do učebních interakcí
P Novotný, K Brücknerová
Orbis scholae 10 (1), 11-33, 2016
122016
Jak poznáme kvalitní kombinované studium? Pilíře kvality v hodnocení zralými studenty
K Brücknerová
Studia paedagogica 26 (1), 125-144, 2021
112021
TYPOLOGIE MEZIGENERAČNÍHO UČENÍ MEZI UČITELI.
K Brücknerová, P Novotný
Lifelong Learning/Celoživotní Vzdělávání 5 (3), 2015
102015
Skici ze současné estetické výchovy: Termín, kontext, praxe a teorie
K Brücknerová
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2010
92010
Krajinou zkušenostně reflektivního učení
JA Moon, M Diviš, J Kolář, V Dočekal, J Valenta, H Kasíková, H Horká, ...
Masarykova univerzita, 2013
72013
Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově
K Brücknerová
Studia paedagogica 16 (2), [49]-73, 2011
72011
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách
P Novotný, K Brücknerová, M Rabušicová, L Juhaňák, D Knotová, ...
Masarykova univerzita, 2021
62021
Význam vzájemného učení mezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti
K Brücknerová
Lifelong Learning 11 (1), 11-37, 2021
52021
Studují spolu: Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory
K Brücknerová
Masarykova univerzita nakladatelství, 2021
32021
Systém momentálně nemůže danou operaci provést. Zkuste to znovu později.
Články 1–20