Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy I Stuchlíková, T Janík, Z Beneš, M Bílek, K Brücknerová, M Černochová, ... Masarykova univerzita, 2015 | 105 | 2015 |
Skici ze současné estetické výchovy K Brücknerová Masarykova univerzita, 2011 | 46 | 2011 |
Intergenerational learning among teachers: overt and covert forms of continuing professional development K Brücknerová, P Novotný Professional Development in Education 43, 367-415, 2017 | 45 | 2017 |
Mezigenerační učení M Rabušicová, K Brücknerová, L Kamanová, P Novotný, K Pevná, ... Teorie, výzkum, praxe. Brno: Masarykova univerzita, 2016 | 44* | 2016 |
Driven to be a non-traditional student: Measurement of the academic motivation scale with adult learners after their transition to university P Novotný, L Juhaňák Studia paedagogica 24 (2), [109]-135, 2019 | 42 | 2019 |
Trust within teaching staff and mutual learning among teachers K Brücknerová, P Novotný Studia paedagogica 22 (2), [67]-95, 2017 | 29 | 2017 |
Intergenerational learning among teachers: An interaction perspective P Novotný, K Brücknerová Studia paedagogica 19 (4), [45]-79, 2014 | 29 | 2014 |
Educational trajectories of non-traditional students: Stories behind numbers K Brücknerová, D Knotová, M Rabušicová Studia paedagogica 25 (4), [93]-114, 2020 | 16 | 2020 |
The influence of principals on the hidden curriculum of induction K Brücknerová, P Novotný Educational Management Administration & Leadership 47 (4), 606-623, 2019 | 16 | 2019 |
Netradiční vysokoškolští studenti: charakteristiky a potenciál odloženého studia K Brücknerová Studia paedagogica 24 (1), [33]-49, 2019 | 15 | 2019 |
Reflexe mezi lavicemi a katedrou J Nehyba, J Kolář, M Dubec, V Smékal, K Brücknerová, L Muchová, ... Masarykova univerzita, 2014 | 15 | 2014 |
Informální mezigenerační učení v učitelských sborech: rozdíly v zapojení generací do učebních interakcí P Novotný, K Brücknerová Orbis scholae 10 (1), 11-33, 2016 | 12 | 2016 |
Jak poznáme kvalitní kombinované studium? Pilíře kvality v hodnocení zralými studenty K Brücknerová Studia paedagogica 26 (1), 125-144, 2021 | 11 | 2021 |
TYPOLOGIE MEZIGENERAČNÍHO UČENÍ MEZI UČITELI. K Brücknerová, P Novotný Lifelong Learning/Celoživotní Vzdělávání 5 (3), 2015 | 10 | 2015 |
Skici ze současné estetické výchovy: Termín, kontext, praxe a teorie K Brücknerová Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, 2010 | 9 | 2010 |
Krajinou zkušenostně reflektivního učení JA Moon, M Diviš, J Kolář, V Dočekal, J Valenta, H Kasíková, H Horká, ... Masarykova univerzita, 2013 | 7 | 2013 |
Paleta hodnoticích situací a hodnoticích přístupů ve výtvarné výchově K Brücknerová Studia paedagogica 16 (2), [49]-73, 2011 | 7 | 2011 |
Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách P Novotný, K Brücknerová, M Rabušicová, L Juhaňák, D Knotová, ... Masarykova univerzita, 2021 | 6 | 2021 |
Význam vzájemného učení mezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti K Brücknerová Lifelong Learning 11 (1), 11-37, 2021 | 5 | 2021 |
Studují spolu: Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory K Brücknerová Masarykova univerzita nakladatelství, 2021 | 3 | 2021 |