Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny8 článků
7 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Kenneth A. Frankcounseling educational psychology and special education, Michigan State UniversityE-mailová adresa ověřena na: msu.edu
- Sihua HuNorthwestern UniversityE-mailová adresa ověřena na: northwestern.edu
- Zixi ChenNew York University ShanghaiE-mailová adresa ověřena na: nyu.edu
- Hamid KarimiUtah State University (Assistant Professor)E-mailová adresa ověřena na: usu.edu
- Jiliang TangUniversity Foundation Professor of Computer Science and Engineering, Michigan State UniversityE-mailová adresa ověřena na: msu.edu
- Yuqing LiuMichigan State UniversityE-mailová adresa ověřena na: msu.edu
- Tyler DerrVanderbilt UniversityE-mailová adresa ověřena na: vanderbilt.edu
- John LaneMichigan State UniversityE-mailová adresa ověřena na: msu.edu
- Alan J. DalyProfessor of Education, University of California, San DiegoE-mailová adresa ověřena na: ucsd.edu
- Christine GreenhowProfessor of Educational Technology and Educational Psychology, Michigan State UniversityE-mailová adresa ověřena na: msu.edu