Založit si vlastní profil
Spoluautoři
- Jonah BergerThe Wharton SchoolE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Kivilcim Dogerlioglu-DemirOzyegin UniversityE-mailová adresa ověřena na: ozyegin.edu.tr
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamE-mailová adresa ověřena na: vu.nl
- A SmidtsProfessor of Marketing Research, RSM Erasmus UniversityE-mailová adresa ověřena na: rsm.nl
- Melis CeylanAssistant Professor of Marketing, Heriot-Watt UniversityE-mailová adresa ověřena na: hw.ac.uk
- Patriya TansuhajWashington State UniversityE-mailová adresa ověřena na: wsu.edu
- Nicola BilsteinUniversity of BayreuthE-mailová adresa ověřena na: uni-bayreuth.de
- Jan KlostermannAssistant Professor, University of Cologne, Chair of Marketing Science and AnalyticsE-mailová adresa ověřena na: wiso.uni-koeln.de
- Zeynep Gürhan-CanliMigros Professor of Marketing, Koc UniversityE-mailová adresa ověřena na: ku.edu.tr
- Cenk KocasSabanci University, IstanbulE-mailová adresa ověřena na: sabanciuniv.edu
- A. Selin AtalayProfessor of Marketing, Frankfurt School of Finance and ManagementE-mailová adresa ověřena na: fs.de
- Begum SenerPostdoctoral Researcher, McGill UniversityE-mailová adresa ověřena na: mcgill.ca