Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Kesten C GreenUniversity of South Australia; UniSA Business; Ehrenberg-Bass Institute; Monash UniversityE-mailová adresa ověřena na: unisa.edu.au
- Fred CollopyWeatherhead School of Management, Case Western Reserve UniversityE-mailová adresa ověřena na: case.edu
- Andreas GraefeProfessor, Business School, Macromedia UniversityE-mailová adresa ověřena na: macromedia.de
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: auckland.ac.nz
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterE-mailová adresa ověřena na: manchester.ac.uk
- Malcolm WrightProfessor of Marketing, Massey UniversityE-mailová adresa ověřena na: massey.ac.nz
- Shelby McIntyreProfessor of Marketing, Santa Clara UniveristyE-mailová adresa ověřena na: scu.edu
- Ruth Pagell; RA Pagell; Ruth A. PagellEmeritus Faculty , Emory UniversityE-mailová adresa ověřena na: emory.edu
- Erin AndersonProfessor of MarketingE-mailová adresa ověřena na: INSEAD.edu
Sledovat
j scott armstrong
The Wharton School, University of Pennsylvania
E-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu - Domovská stránka