Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Toni MorenoHarvard Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: hbs.edu
- Santiago GallinoThe Wharton School, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Jeonghye ChoiProfessor of Marketing, Yonsei UniversityE-mailová adresa ověřena na: yonsei.ac.kr
- v padmanabhanINSEADE-mailová adresa ověřena na: insead.edu
- Daniel CorstenProfessor of Operations, IE Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: ie.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityE-mailová adresa ověřena na: tilburguniversity.edu
- Christopher S TangUCLA Distinguished Professor and Edward W. Carter Professor of Business AdministrationE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Teck-Hua HoDistinguished University Professor, Nanyang Technological UniversityE-mailová adresa ověřena na: ntu.edu.sg
- Randolph E. BucklinProfessor of Marketing, Emeritus, UCLA Anderson School, Los Angeles, CAE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Olivier LedoitSenior Research Associate, Department of Economics, University of ZurichE-mailová adresa ověřena na: econ.uzh.ch
- Michael WolfUniversity of ZurichE-mailová adresa ověřena na: econ.uzh.ch
Sledovat