Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Anne SouchonProfessor of International Marketing, Loughborough UniversityE-mailová adresa ověřena na: lboro.ac.uk
- Paul HughesLancaster University Management SchoolE-mailová adresa ověřena na: lancaster.ac.uk
- Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyE-mailová adresa ověřena na: knust.edu.gh
- Magnus HultmanBrock UniversityE-mailová adresa ověřena na: brocku.ca
- João S. OliveiraSenior Lecturer in International Marketing, University of EssexE-mailová adresa ověřena na: essex.ac.uk
- Abena Animwaa Yeboah-BaninLecturer, Communication, University of GhanaE-mailová adresa ověřena na: ug.edu.gh
- Efrat KalanitUniversity of AgderE-mailová adresa ověřena na: uia.no
- Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkE-mailová adresa ověřena na: cbs.dk
- Pelin DemirelSenior Lecturer (Associate Professor), Imperial College LondonE-mailová adresa ověřena na: imperial.ac.uk
- Ian R. HodgkinsonProfessor of Strategy, Loughborough UniversityE-mailová adresa ověřena na: lboro.ac.uk
- Selma Kadic-MaglajlicAssociate Professor of Marketing, Copenhagen Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: cbs.dk
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityE-mailová adresa ověřena na: lboro.ac.uk
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomE-mailová adresa ověřena na: durham.ac.uk
Sledovat
Ekaterina Nemkova
Associate Professor, IESEG School of Management
E-mailová adresa ověřena na: ieseg.fr