Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny27 článků
2 články
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Christothea HerodotouThe Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Simon CrossThe Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Karen LittletonOpen UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Stephen PulmanProfessor of Computational Linguistics, Dept. of Computer Science, Oxford UniversityE-mailová adresa ověřena na: cs.ox.ac.uk
- Alexandra OkadaOpen UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Stuart WattTuraltE-mailová adresa ověřena na: turalt.com
- Tim CoughlanSenior Lecturer, Institute of Educational Technology, The Open UniversityE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
- Lester GilbertUniversity of SouthamptonE-mailová adresa ověřena na: soton.ac.uk
- Linda PriceOpen University, UKE-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk
Sledovat
Denise Whitelock
Professor of Technology Enhanced Asessment and Learning
E-mailová adresa ověřena na: open.ac.uk