Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu T Janík, J Lukavský, E Minaříková, P Najvar, M Píšová, J Slavík Národní ústav pro vzdělávání, 2011 | 126 | 2011 |
Rámec profesních kvalit učitele A Tomková, V Spilková, M Píšová, N Mazáčová, T Krčmářová, K Kostková, ... Praha: NÚV, 2012 | 119 | 2012 |
Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy I Stuchlíková, T Janík, Z Beneš, M Bílek, K Brücknerová, M Černochová, ... Masarykova univerzita, 2015 | 105 | 2015 |
Klinický rok: procesy profesního rozvoje studentů učitelství a jejich podpora M Píšová Univerzita Pardubice, 2005 | 100 | 2005 |
Teorie a výzkum expertnosti v učitelské profesi M Píšová, P Najvar, T Janík, S Hanušová, K Kostková, V Janíková, ... Brno: Masarykova univerzita, 2011 | 81 | 2011 |
Pedagogical Content Knowledge nebo didaktická znalost obsahu? T Janík, P Brebera, L Dobrý, P Kansanen, M Píšová, P Najvar, ... Paido, 2007 | 80 | 2007 |
Mentoring v učitelství M Píšová, K Duschinská, J Kargerová, A Lampertová, E Lukavská, ... Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2011 | 70 | 2011 |
Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků) M Píšová, S Hanušová, K Kostková, V Janíková, P Najvar, F Tůma Brno: Masarykova univerzita, 2013 | 67 | 2013 |
Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách S Hanušová, M Píšová, T Kohoutek, E Minaříková, M Janík, T Janík, ... Masarykova univerzita, 2017 | 66 | 2017 |
Kurikulární reforma na gymnáziích: výzkumná zjištění a doporučení T Janík, P Knecht, P Najvar, M Píšová, J Slavík Pedagogická orientace 21 (4), 375–415-375–415, 2011 | 53 | 2011 |
Začínající učitelé a drop-out M Píšová, S Hanušová Pedagogika 66 (4), 2016 | 46 | 2016 |
Učitel-expert: přehled výzkumných trendů a jejich výsledků M Píšová Pedagogika 60 (3/4), 242-253, 2010 | 43 | 2010 |
Kurikulární reforma na gymnáziích. Případové studie tvorby kurikula M Píšová, K Kostková, T Janík, P Doulík, L Hajdušková, P Knecht, P Vlček Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011 | 41 | 2011 |
Portfolio v profesní přípravě učitele M Píšová Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007 | 41 | 2007 |
Video clubs: EFL teachers’ selective attention before and after E Minaříková, M Píšová, T Janík, K Uličná Orbis scholae 9 (2), 55-75, 2018 | 37 | 2018 |
Novice teacher M Píšová Univerzita Pardubice, 1999 | 36 | 1999 |
Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů T Janík, E Minaříková, M Píšová, K Uličná, M Janík Masarykova univerzita, 2016 | 32 | 2016 |
Standard a kariérní systém učitele: problémy předložené koncepce v širších souvislostech T Janík, V Spilková, M Píšová Pedagogická orientace 24 (2), 259–274-259–274, 2014 | 31 | 2014 |
Profesní vidění u učitelů: pokus o zmapování výzkumného pole T Janík, E Minaříková, M Píšová, K Kostková, M Janík, G Hublová Pedagogika 64 (2), 151-176, 2014 | 24 | 2014 |
Teacher professional socialisation: Objective determinants M Píšová Orbis scholae 7 (2), 67-80, 2013 | 24 | 2013 |