Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny1 článek
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: bi.no
- Gita JoharColumbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- Shiri MelumadThe Wharton School, University of PennsylvaniaE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeE-mailová adresa ověřena na: nus.edu.sg
- Rajeev BatraUniversity of Michigan, Ross School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Sharon NgNanyang Business School, Nanyang Technological UniversityE-mailová adresa ověřena na: ntu.edu.sg
- Mehrad Moeini-JazaniUniversity of Groningen, Faculty of Business & EconomicsE-mailová adresa ověřena na: rug.nl
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu