Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny3 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Craig ThompsonProfessor of Marketing, University of Wisconsin at MadisonE-mailová adresa ověřena na: bus.wisc.edu
- Jonathan BeanAssistant Professor, The University of ArizonaE-mailová adresa ověřena na: arizona.edu
- Aric RindfleischUniversity of IllinoisE-mailová adresa ověřena na: illinois.edu
- Alain DebenedettiUniversité Paris Est, Marne la Vallée - IRGE-mailová adresa ověřena na: u-pem.fr
- Harmen OppewalProfessor of Marketing, Monash Business School, Monash UniversityE-mailová adresa ověřena na: monash.edu
- Aya AboelenienHEC MontrealE-mailová adresa ověřena na: hec.ca
- Johanna MoisanderAalto University School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: aalto.fi
- Kirsi ErärantaSenior University Lecturer, Aalto UniversityE-mailová adresa ověřena na: aalto.fi
- Eric MartineauLaSalle CollegeE-mailová adresa ověřena na: collegelasalle.com
- Charles H. ChoSchulich School of Business, York UniversityE-mailová adresa ověřena na: schulich.yorku.ca
- Ghalia ShamaylehPhD Candidate in Marketing, Concordia UniversityE-mailová adresa ověřena na: mail.concordia.ca
- Philippe MerigotUniversité Gustave EiffelE-mailová adresa ověřena na: u-pem.fr
- David Crockett, Professor of MarketingUniversity of Illinois at ChicagoE-mailová adresa ověřena na: uic.edu
Sledovat
Zeynep Arsel
Professor of Marketing, Concordia University
E-mailová adresa ověřena na: concordia.ca - Domovská stránka