Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny2 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Davide ProserpioUSC Marshall School of BusinessE-mailová adresa ověřena na: marshall.usc.edu
- Sherry HeAssistant Professor of Marketing at Michigan State UniversityE-mailová adresa ověřena na: msu.edu
- Sridhar MoorthyManny Rotman Professor of Marketing, University of TorontoE-mailová adresa ověřena na: rotman.utoronto.ca
- Kosuke UetakeAssociate Professor of Marketing, Yale School of ManagementE-mailová adresa ověřena na: yale.edu
- Wayne TaylorAssistant Professor of Marketing, Southern Methodist UniversityE-mailová adresa ověřena na: smu.edu
- Matthew OsborneAssociate Professor of Marketing, University of TorontoE-mailová adresa ověřena na: utoronto.ca
- Ali TosyaliRIT Saunders College of BusinessE-mailová adresa ověřena na: saunders.rit.edu
- Gijs OvergoorSouthern Methodist UniversityE-mailová adresa ověřena na: smu.edu
Sledovat
Brett Hollenbeck
UCLA Anderson School of Management
E-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu - Domovská stránka