Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny2 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityE-mailová adresa ověřena na: duke.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityE-mailová adresa ověřena na: columbia.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityE-mailová adresa ověřena na: rice.edu
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeE-mailová adresa ověřena na: dartmouth.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillE-mailová adresa ověřena na: unc.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofE-mailová adresa ověřena na: umich.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolE-mailová adresa ověřena na: wharton.upenn.edu
- Lee G CooperUCLAE-mailová adresa ověřena na: anderson.ucla.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityE-mailová adresa ověřena na: stjohns.edu
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityE-mailová adresa ověřena na: fordham.edu