Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny2 články
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Jacob L. OrquinProfessor, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk
- Polymeros ChrysochouProfessor of Marketing, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk
- Paul J. ZakClaremont Graduate UniversityE-mailová adresa ověřena na: cgu.edu
- Jorge BarrazaUniversity of Southern California (USC)E-mailová adresa ověřena na: usc.edu
- Panagiotis MitkidisProfessor, School of Business and Social Sciences, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: interacting-minds.net
- Brandi S. MorrisAssistant Professor, Aarhus UniversityE-mailová adresa ověřena na: mgmt.au.dk
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderE-mailová adresa ověřena na: uia.no
- Norman LiProfessor of Psychology, Singapore Management UniversityE-mailová adresa ověřena na: smu.edu.sg
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyE-mailová adresa ověřena na: ru.is
- Michał FolwarcznyDiscipline of Marketing, J.E. Cairnes School of Business & Economics, University of GalwayE-mailová adresa ověřena na: universityofgalway.ie