Distanční vzdělávání pro učitele M Černý, D Chytková, P Mazáčová, G Šimková Flow, 2015 | 36 | 2015 |
The way to open education through the modern technology M Cerny Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 3194-3198, 2015 | 29 | 2015 |
Informační vzdělávání pro učitele M ČERNÝ, GŠ CHYTKOVÁ, Dagmar, Pavlína MAZÁČOVÁ Informační vzdělávání pro učitele, 11, 2015 | 29* | 2015 |
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí: mezi filosofií, sociologií, pedagogikou a informační vědou M Černý 978-80-210-9330-0, 2019 | 17 | 2019 |
Pedagogicko-psycholologické otázky online vzdělávání M Černý Masarykova univerzita nakladatelství, 2018 | 17 | 2018 |
Informační a učící se společnost M Černý Paido, 2017 | 16 | 2017 |
Myšlenkové mapy pro studenty M Černý, D Chytková BizBooks, 2014 | 11 | 2014 |
Firemní sociální sítě: výzva, nutnost nebo buzzword M ČERNÝ DSL. cz, 2016 | 10 | 2016 |
Tablet ve školní praxi M Černý, P Mazáčová Brno, Masarykova univerzita, 2015 | 10 | 2015 |
Úvod do problematiky sociálních sítí M ČERNÁ, M Černý Metodický portál: Inspirace a zkušenosti učitelů, 2012 | 10 | 2012 |
Geography education in a collaborative virtual environment: a qualitative study on geography teachers K Jochecová, M Černý, Z Stachoň, H Švedová, N Káčová, J Chmelík, ... ISPRS International Journal of Geo-Information 11 (3), 180, 2022 | 9 | 2022 |
Webináře ve vzdělávání: pedagogické a didaktické aspekty M Černý Flow, 2015 | 9 | 2015 |
M-learning jako cesta k zábavnému vzdělávání M ČERNÝ Metodický portál: Články [online] 4 (06), 2012 | 9 | 2012 |
Informační systémy ve vzdělávání: od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení M Černý Masarykova univerzita nakladatelství, 2018 | 8 | 2018 |
Metodik ICT M Černý Flow, 2015 | 8 | 2015 |
Digital competences of students of library studies: Comparison of research results for 2018–2020 M Cerny Education sciences 11 (11), 729, 2021 | 7 | 2021 |
Connectivism in phenomenological-pragmatist tradition. M Černý E-pedagogium 20 (2), 2020 | 7 | 2020 |
Jak učit sám sebe M Černý BizBooks, 2016 | 7 | 2016 |
Educational psychology aspects of learning with chatbots without artificial intelligence: Suggestions for designers M Černý European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education 13 (2 …, 2023 | 6 | 2023 |
Searching for a definition of information literacy as a socially cohesive component of community: A complementarity of experts and student approach M Černý Social Sciences 11 (6), 235, 2022 | 6 | 2022 |