Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny0 článků
1 článek
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- FRANCOIS COLBERTHEC MontréalE-mailová adresa ověřena na: HEC.CA
- Antonella CaruBocconi UniversityE-mailová adresa ověřena na: unibocconi.it
- Marie-Agnes ParmentierProfessor of Marketing, HEC MontréalE-mailová adresa ověřena na: hec.ca
- Veneta Sotiropoulos, Ph.D.Assistant Professor of Marketing, New York Institute of TechnologyE-mailová adresa ověřena na: nyit.edu
- Marylouise CaldwellAssociate Professor, University of SydneyE-mailová adresa ověřena na: sydney.edu.au
- Zannie Giraud VossProfessor, Arts Management, SMU & Director, SMU DataArtsE-mailová adresa ověřena na: smu.edu
- Renaud LegouxHEC MontréalE-mailová adresa ověřena na: hec.ca
- Marc Di GasperoFormer M.Sc. student at HEC Montreal, Montreal, CanadaE-mailová adresa ověřena na: hec.ca
- Simon P. SiguéProfessor of Marketing, Athabasca UniversityE-mailová adresa ověřena na: athabascau.ca
- Paul J. SolomonProfessor of Marketing, University of South FloridaE-mailová adresa ověřena na: usf.edu
- Amélie GuèvremontProfesseure en marketing, École des Sciences de la Gestion, UQAME-mailová adresa ověřena na: uqam.ca
- Oliver KollUniversity of InnsbruckE-mailová adresa ověřena na: uibk.ac.at
- Benjamin BoeufIESEG School of Management, Paris, FranceE-mailová adresa ověřena na: ieseg.fr
- Jessica DarveauUniversité LavalE-mailová adresa ověřena na: fsa.ulaval.ca