Založit si vlastní profil
Spoluautoři
- Daniel HouserProfessor of Economics, George Mason UniversityE-mailová adresa ověřena na: gmu.edu
- Omar Al-UbaydliDerasat, Bahrain; Department of Economics and Mercatus Center, George Mason UniversityE-mailová adresa ověřena na: omar.ec
- John V.C. NyeProfessor of Economics, George Mason University and NRU-HSEE-mailová adresa ověřena na: gmu.edu
- Maria Pia PaganelliTrinity UniversityE-mailová adresa ověřena na: trinity.edu
- Sukki YoonProfessor of Marketing, Bryant UniversityE-mailová adresa ověřena na: bryant.edu
- Jason A. AimoneBaylor UniverstyE-mailová adresa ověřena na: baylor.edu
- Xiaolan YangShanghai International Studies University; Zhejiang UniversityE-mailová adresa ověřena na: zju.edu.cn
- Erte XiaoMonash UniversityE-mailová adresa ověřena na: monash.edu
- Daniel KleinProfessor of Economics, George Mason UniversityE-mailová adresa ověřena na: gmu.edu
- Richard B. FreemanHarvard University and NBERE-mailová adresa ověřena na: nber.org
- Maoliang YeSouthern University of Science and TechnologyE-mailová adresa ověřena na: sustech.edu.cn
Sledovat
Xiaofei pan
Assistant Professor, Bryant University
E-mailová adresa ověřena na: bryant.edu - Domovská stránka