Založit si vlastní profil
Veřejný přístup
Zobrazit všechny5 článků
0 článků
dostupné
nedostupné
Vychází ze zplnomocnění pro financování
Spoluautoři
- Lina MarkauskaiteProfessor of Learning Sciences, The University of SydneyE-mailová adresa ověřena na: sydney.edu.au
- Susan McKenneyUniversity of TwenteE-mailová adresa ověřena na: utwente.nl
- Tali TalTechnionE-mailová adresa ověřena na: technion.ac.il
- Peter GoodyearThe University of SydneyE-mailová adresa ověřena na: sydney.edu.au
- Dani Ben-ZviProfessor of Statistics Education and Educational Technology, University of Haifa, IsraelE-mailová adresa ověřena na: edtech.haifa.ac.il
- Christopher HoadleyProfessor of Learning Sciences, University at BuffaloE-mailová adresa ověřena na: buffalo.edu
- Tamar Shamir InbalOpen University of Israel, Department of Education and PsychologyE-mailová adresa ověřena na: openu.ac.il
- Yehuda PeledWestern Galilee CollegeE-mailová adresa ověřena na: wgalil.ac.il
- Yishay MorInstitute for applied research in AI and Education, R&D division, Ministry of EducationE-mailová adresa ověřena na: yishaymor.org
Sledovat
Yael Kali
Professor of Technology Enhanced Learning
E-mailová adresa ověřena na: edtech.haifa.ac.il - Domovská stránka